Reklamace zboží / Postup při reklamaci
Prosíme o pozorné přečtění několika níže uvedených řádků. Děkujeme. Usnadníte tak sobě i nám postup při reklamaci a celé řešení reklamace se velmi zrychlí.
Pokud chcete zboží reklamovat, můžete se obrátit na autorizovaný servis, který si můžete vyhledat na internetových stránkách Najdi servis, kde zadáte své bydliště a model, který máte a vyhledá se vám nejbližší autorizovaný servis (toto je nejrychlejší a nejpřímější cesta k vyřešení Vaší reklamace), nebo můžete poslat zboží k nám na adresu: M&M Joy s.r.o Zlín- Salaš 37, 763 51 Bohuslavice u Zlína, my zboží do servisu pošleme. V obou případech je potřeba přiložit ke zboží kopii faktury a průvodní dopis, kde popíšete závadu.
Pro informování se o reklamacích využijte, prosíme, níže uvedený formulář. Vyplňte, prosíme, údaje nutné k vaši identifikaci a podrobně popište případnou závadu či žádost. V případě vyplnění formuláře Vás budeme obratem kontaktovat (bežně do 24 hodin v pracovní dny).
Chci se informovat o nejsnazším řešení / postupu reklamace:
Pokud jste se rozhodli nevyužít formuláře (ještě jednou Vás žádame o jeho využití ve vlastním zájmu), můžete nám zboží poslat nebo osobně přinést na naše provozovny. Pro zrychlení reklamačního řízení doporučujeme spolu s reklamovaným zbožím zaslat: daňový doklad, záruční list (pokud je u zboží vystaven), vyplněný reklamační list , podrobný popis závady.
Pro zaslání reklamovaného zboží využijte tyto provozovny:
Pro Záruční reklamace: M&M Joy s.r.o - reklamační oddělení, Zlín Salaš 37, 763 51 Bohuslavice u Zlína
Pro Odstoupení od smlouvy: M&M Joy s.r.o.- reklamační oddělení, Zlín Salaš 37, 763 51 Bohuslavice u Zlína